Bye July + Hye August 2010

Posted by .: a r i [ v ] s :. , Saturday, July 24, 2010 Saturday, July 24, 2010

Bye JULY~

hurm~ dah nak dua bulan aku kat tempat nih... dalam dua bulan nih aku banyak belajar... belajar pasal kerja... belajar pasal environment tempat baru ku ini... belajar dengan kebudayaan sini... walaupun masih dalam Malaysia tapi aku mesti ambil kira jugak semua itu...

pergh~ nak jalan2 kat tempat orang ni pun belom lagi... kat sini susah nak kuar ke Bandar sebab kenderaan awam yang terhad... so susah lar sikit... anyway, ada lar jugak keluar jalan2 dengan kawan sekerja...

On JULY... hurmmm~ ngah pikir apa yang aku telah buat dalam bulan nih~ x banyak sangat... just kuar ke Danga Bay, then aku banyakkan kerja sebab salah seorang Asst Manager kena transfer & boss suruh aku belajar cepat... hurm~ so sekarang tinggal 2 orang Asst Manager... Aku & Kawan aku seorang lagi... =)



Hye August~

hurm... esok genaplar 2 bulan aku kat sini... terasa sudah lama dah aku kat sini... maybe asyik keje or staffs aku yang ramah suruh aku rasa lama dah aku kat Skudai ni... then on 5th August is my sis in law's birthday... kami mmg macam adik beradik kandung... rapat & sekepala... tapi tahun nih x dapat nak celebrate dengan dia... sorry sis... i will give present soon~ =)

Hurm~ x lama lagi masuk bulan Ramadhan... sekali lagi aku berpuasa di tempat orang... hopefully x banyak karenah & aku doakan aku, famili & kengkawan ku berada dalam keadaan sihat pada bulan Ramadhan nih~ banyakkan Kebaikan dari Keburukan...

Okies~ sampai sini je dulu... nak sambung keje jap... nanti kalau ada masa Ari sambung lagi...

**oh ya~ pada kengkawan yang ada FB tu, add Ari dalam FB (Arif Khaldin) k...

0 Response to "Bye July + Hye August 2010"

Post a Comment