IT --> Business --> ???

Posted by .: a r i [ v ] s :. , Thursday, May 13, 2010 Thursday, May 13, 2010

IT stand for Information Technology... hurm... Diploma dulu ambik IT... biol gak lar otak ni nak hafal coding2 n nak faham coding2 tuh... sekarang nih mujur lar aku masih boley buat simple coding & baca coding... Syukur kepadaNya aku habiz gak... tp x lar jadi graduan first class... setakat CGPA 3.++ je... heheheee~ next step is Business...

Business Admin major in Marketing n Management... adohai~ ni plak satu lagi subject FAV masa kini... hurm~ aku gigih gak nak tukar bidang n ambik subject ni... dari IT yang teori dan menghafal serta memahami coding2 dan adik-beradik coding tu, aku bertukar ke business... bertukar ala2 otomen plak dah... 360% ... fuh! penat gak blaja business ni rupanya... b'cos apa yang diblajar x semestinya sama dgn apa yang akan dipraktikkan di dunia realiti... hurm... banyak guna akal business ni...

Bila dah habiz ni... tetiba papanda (Ayahanda) ku tanya bila nak sambung blaja lagi? Aku terdiam & sampai sekarang aku x da jawapan untuk soklan tu... ermmm~

Nak tau apa yang ada dalam minda ni...

Aku nak ambil degree lagi skali... means Double Degree... tp bidang lain plak... before ni aku ambik bidang yang biasa orang ambik (IT & Business)... tp after this aku nak ambik lain plak... bidang aku aku benar2 minat... berlainan dengan sebelum ini...

Aku nak ambik...


Degree in Interior Design

~hopefully impian aku tercapai~

0 Response to "IT --> Business --> ???"

Post a Comment